För att kunna säkerställa att webbplatsen fungerar som avsett krävs att cookies sparas på datorn.

Peter Watz föreläser om BliFullbokad.nu-konceptet
Peter Watz föreläser om BliFullbokad.nu-konceptet
Bli Fullbokad ®

Konceptet

BliFullbokad är ett koncept som du kan lära dig. Det handlar om att utveckla ditt företag och dig som företagare inom marknadsföring, affärsutveckling, struktur och försäljning (även om vi inte kallar det för sälj).

Resultatet du kan få när du har lärt dig konceptet av mig, och använder dig av din kunskap, är fler kunder, bättre kunder, bättre fokus, strukturerat arbetssätt, mindre stress och mer tid över till det du brinner för. Välj ett sätt som passar dig att lära dig konceptet.

Självstudie­kurs - Läs mer här...

Självstudie­kurs - Läs mer här...

Rådgivning - Läs mer här...

Rådgivning - Läs mer här...

Artiklar

Våga vara annorlunda så lyckas du ännu bättre! ”Och lära dig sälja behöver du inte heller göra för att få fler kunder”, säger Annica Larsson som tidigare var bokad 90-95 % varje veckan men som efter distansutbildningen så är jag fullbokad i 2-3 veckor framåt.

Annica Larsson utbildade sig till Hälsoutvecklare för arbetslivet under 2004-2006. Och eftersom det i den här branschen inte finns speciellt många företag som anställer så startade hon sitt eget företag Hälsans Tecken direkt efter utbildningen. Nu har hon drivit sitt företag i 8 år och erbjuder sina kunder massageterapi, kostrådgivning och förebyggande friskvård.

Trots att det gick bra fanns alltid oron

Det har gått bra för Annica och hennes företag. Hon har varit uppbokad 90-95 % varje vecka. Men trots detta fanns det alltid en oro för att få ihop pengarna. ”Det har gått bra och jag har varit uppbokad nästan hela veckorna men hade alltid några lediga tider varje vecka. Det som har varit frustrerande är att jag inte kunnat ta ut semester ordentligt”, säger Annica.

Nya tankegångar, nya idéer och nya knep att få kunder

Precis som många andra som gått distansutbildningen upplevde Annica att hon blev inspirerad att utveckla nya sätt att marknadsföra sig själv och sitt företag. Att göra det på sitt eget sätt och att inte vara rädd för att vara annorlunda. ”Det jag gillade med kursen var att få en annan persons perspektiv och tankegångar när det gäller marknadsföring. Och Peter gav oss många bra knep på hur vi kan hålla kontakten med kunderna.”, säger Annica.

Det handlar inte om att bli en säljare

Många tror att man måste bli en säljare för att få mycket fler kunder, men så är inte fallet. Det handlar istället om att hitta rätt struktur på sin marknadsföring och använda rätt metoder för att hålla kontakten med kunderna. ”Det jag gillade bäst med kursen var alla knep som man kan använda för att hålla kontakten med kunderna. Hela strukturen man lär sig gillade jag, just det att hålla kontakten med kunderna, att tänka på målgruppen när man kommunicerar och inte göra samma sak som alla andra. Våga vara annorlunda!

Och att den här kursen inte handlar om att man ska bli en säljare. Det blir mycket enklare att sälja eftersom kunderna kontaktar dig på grund av din marknadsföring, men någon säljare behöver du inte bli, vilket jag tycker är skönt”, berättar Annica.

Fullbokad 2-3 veckor framöver

När Annica gick kursen var hon redan uppbokad mellan 90-95 % varje vecka. Nu är hon fullbokad i 2-3 veckor framöver. Vad gjorde skillnaden?

”Det är nog alla nya saker som jag provat. Tidigare så föreläste jag ibland och delade ut visitkort. Nu har jag även uppdaterat min hemsida med ny information, tagit nya bilder och annonserar på Facebook. Jag skickar även inspirationsmail och vykort till mina kunder med jämna mellanrum. Jag är inte mindre stressad nu eftersom jag är uppbokad så länge men det känns skönt att veta att pengarna kommer in i större omfattning och att jag faktiskt kan unna mig några veckors semester också”, avslutar Annica.

Snabbfakta

Namn: Annica Larsson
Företag: Hälsans Tecken
Bransch: Massageterapeut

Haffi Gíslason berättar hur stressen som egenföretagare försvann, efter genomgången kurs hos Peter Watz på BliFullbokad.nu

Haffi Gislason kommer från Island, men har bott i Sverige sedan 1990. Att jobba i två olika branscher är både komplext och befriande – komplext för att de båda branscherna ligger långt från varandra, men befriande att kunna röra sig i två olika världar. Vissa dagar som ridlärare och vissa dagar som livsvägledare. I mötet med Peter Watz, Blifullbokad.nu, visade sig de båda branscherna vara närmare varandra än man skulle kunna tro.

- Jag åker över hela Sverige, ja, hela Norden på helgerna och har ridkursen Ridning och Självkänsla för både ryttare och ridinstruktörer. Det är mesta dels islandshästar vi rider, berättar Haffi. Mina kunder är de som vill uppnå något mer med sin ridning. Det gäller inte enbart tävling Det gäller att uppnå en njutbar ridning

Hans dag som egenföretagare varierar

- Det är olika dagar, naturligtvis. Men en bra morgonrutin jag har är att se över mina marknadsföringsstrategier. Jag kontaktar mina tidigare kunder. Jag är på min mottagning två dagar i veckan och handleder enskilt eller i grupp.

Företagarens utmaning – tydlighet

Det är sällan bra med en splittrad vardag och att ha för många olika tjänster att erbjuda. För att nå ut behöver man vara tydlig med vad man har att erbjuda. Haffi nämner sitt eget något spretiga utbud, och hans tidigare sökande efter enhet. Hur blir man en tydlig företagare? Haffi betonar vikten av att skapa sig den arbetsvardag man vill ha och känner sig bekväm i. Men det kräver också att man tränar. Tränar sig själv. Det är förutsättningen för att träna andra.

Backa för att komma framåt

Det är helt uppenbart att kursen BliFullbokad.nu är den som har gett Haffi en hel del nya och för företaget avgörande insikter. En av de första åtgärderna Haffi gjorde var att skruva ner stressen. Att faktiskt skaffa ett deltidsjobb, för att säkra ekonomin, och ge utrymme för att sakta men säkert bygga upp sitt företag på nytt.

- Rödamattanpolicyn är ett exempel på det som verkligen ledde till förändring. Peter Watz, kursledaren, menade nämligen att vi skulle kunna "sparka" våra kunder och bara välja dem som vi verkligen vill ha. Och röda mattan ska rullas ut till de kunder som jag vill ha och välkomnar. Det var precis vad jag gjorde. Även min delägare sade jag upp, och så började jag om från början, mer eller mindre. Idag har jag bara kunder som ger energi. Jakten på kunder är slut. Kunderna de rätta kunderna kommer till mig.

Konsten att hitta ett budskap

Mitt möte med Peter Watz på BliFullbokad.nu var stort och avgörande för mitt företag. Han hjälpte mig att se hur jag kan förena mina båda företag. Det blev med ens väldigt tydligt att jag skulle satsa på ridresor, där vi rider och samtidigt arbetar med vår självkänsla.

- Människor är rädda för att lyckas. De vill inte synas, inte sticka ut ur mängden på något sätt. Jante kommer och knackar på, det sitter här bak, säger Haffi och pekar bakom sin axel.

Haffis nya verksamhet, att jobba med sin självkänsla och rida, har gett mycket positiva effekter.

- Det var mitt första projekt. Det är weekendkurs för max 12 deltagare. Var och en sätter ett mål med sin ridning. Och de kunder som jag har haft där frågar nu efter del två.

Inte en säljkurs

Webbkursen som Haffi började, trodde han först var en säljkurs. Men det var det ju inte, till Haffis glädje. Då försvann rädslan, berättar Haffi med lättnad i rösten.

- Peter är väldigt generös med att svara på frågor när man är osäker på något. Mina frågor fick omedelbart svar. Dessutom är han generös med humor och skämt, vilket gjorde kursen ännu roligare.

BliFullbokad.nu – en ovärderlig hjälp för företagare

Flera goda effekter har kursen gett Haffi. Han räknar upp exempel som lugn och ro och att stressen försvann. Inte heller behöver tid läggas på försäljning. Kunderna kommer till honom. Haffi uttrycker en stor tacksamhet för att han via en gemensam facebookvän funnit Peter Watz.

- Peter Watz guidar dig tydligt och handfast, steg för steg. Det är mycket strukturerat. Om du bara följer kursens innehåll, kan du inte annat än lyckas, konstaterar Haffi. Du kommer jobba dig igenom hela företaget – inifrån och ut. Om du bara övar lite och tränar då blir det inte bara bättre. Det blir också roligt och meningsfullt.

Topp 5 av vad kursen BliFullbokad.nu gav för insikter

  1. Röda mattan-policyn och våga sparka kunder.
  2. Jobba med att stärka företagets och företagsledarens trovärdighet.
  3. 20-personerslistan – att systematiskt återkomma till 20 för mig och företaget viktiga personer.
  4. Våga höja priset. Och lite till för att du är värd det.
  5. Utökat interaktion med företagsvänner på Facebook.

Snabbfakta

Namn: Haffi Gislason.
Bransch: Livsvägledning och träning av självkänslan. Ridning/ridresor "Jag vill att varje människa ska hitta sitt inre guld och inre resurser som är mycket större än vi tror. Det är tack vare Peter Watz på BliFullbokad.nu som jag har hittat den perfekta kombinationen – ridning och träning av självkänsla. Dessa förenar jag i ridresor. Jag är även coach och jobbar på Kungsholmen i Stockholm med utmaningar som alkohol, droger och trauman."
Verksamhetsidé: Träning av människors självkänsla,samt livsvägledning.
Nästa steg: Att i Stockholm etablera grupper som vill förstärka och träna upp sin självkänsla och sätta upp mål och delmål med sitt liv. Motto: Om jag är död imorgon – då vill jag bara att Ni vet att jag hade det tokroligt och bra i dag. Livet är NU!
Ökad omsättning efter kurs hos BliFullbokad.nu: Jag fick pengarna tillbaka "gånger 28" veckan innan kursen var slut

Text: AnnSofie Thörnroth, Textpalatset.

Hur kan man göra sig gällande på en trång marknad? I Sverige finns det en enda naprapatutbildning. Den ligger i Stockholm. Det finns 1200 naprapater i Sverige, varav 480 är stationerade i huvudstaden. Camilla Westling naprapat, menar att alla är konkurrenter med varandra. För henne var kursen BliFullbokad.nu det som fick hennes företag att lyfta till en ny nivå. Hon berättar hur hennes omsättning lyfte med 34 % på bara 7 månader.

Vi ses på ett café i Hammarby Sjöstad, naprapat Camilla Westling och jag. Solen skiner och luften är hög. Men Camilla strålar starkare. På frågan var det är som blev så avgörande och nytt via kursen med Peter Watz, behöver inte Camilla tänka efter.

- Egentligen inget nytt, för min del, slår Camilla fast. Men det var värdefullt att få arbeta igenom företaget och företagandet och bolla just mina frågor. Trots att vi alla tillhörde olika branscher, har vi slående lika frågor och utmaningar. Vi går verkligen igenom hela företaget och företagandet. Eftersom det är en webbaserad kurs tog den inte så mycket tid i anspråk. Vi hade tio pass á 90 minuter, så jag kunde sitta kvar på jobbet.

Som företagare finns det otroligt många saker att göra och hålla reda på. Det finns mycket, menar Camilla, som vi också vet att vi borde göra, men som vi inte riktigt gör, eller tar oss tid till att göra. Men tack vare kursen lämnades inget åt slumpen. Hela företaget synades i sömmarna och mellan passen fanns det uppgifter att göra.

Kundvård i fokus

När man jobbar i en bransch med många konkurrenter gäller det att ta sig tid att fundera hur man kan sticka ut ur mängden. Varför ska kunderna välja just mig? Det är därför viktigt att värna om de kunder man redan har, och ta hand om dem så att de i sin tur kan sprida det goda ordet – och skaffa nya kunder.

- Kunduppföljning har jag alltid gjort, och det var en av de saker som Peter Watz tog upp på kursen BliFullbokad.nu. Jag har en särskild kalender där jag skriver upp vilka kunder jag ska höra av mig till. Vid varje behandling frågar jag om det är okej att jag hör av mig igen, en tid framöver, och så sätter jag upp ett datum då jag ska höra av mig.

Camilla påpekar att det är viktigt att inte propsa på kunderna någon ny tid, utan snarare bara tala om hur jag tänker i min behandlingsplan och visa att man finns där. Det ger positiv effekt. Kunderna stannar kvar och bokar ny tid. De kunder som tipsar vidare och ger nya kunder – får rabatt.

Professionellt hela vägen

Mellan webbpassen fanns det uppgifter som kursdeltagarna skulle göra. Mycket nyttiga sådan, fastslår Camilla. Men svåra och krävande. Fast de gav också flera aha-upplevelser.

- En av uppgifterna var att definiera målgruppen. Vilka vill jag jobba med? Hur ser min drömkund ut? Det tog faktiskt flera veckor att kunna definiera vilka jag har som målgrupp. Och efter det var det dags att se över hur jag kan attrahera min egen målgrupp.

En annan del av utbildningen var att jobba igenom företaget och vad det signalerar. Det är viktigt att det är professionellt hela vägen. G-mailadressen byttes ut mot en företagsadress; hemsidan och visitkortet sågs över och designades om.

- Jag lade ut referenser på hemsidan. Det är klart att mina nya kunder vill veta vad mina tidigare kunder tycker om mig och mina tjänster, förklarar Camilla.

Våga höja priset

En av de förändringar som Camilla Westling gjorde under kursens gång var att våga höja priset. Ingen av kunderna ifrågasatt det, snarare tvärt om. Några kommenterade att det var på tiden. I sin mottagning har Camilla satt upp en skylt med vad som faktiskt ingår i priset. Och det som ingår är sådant som hennes konkurrenter tar betalt för. Under kursens gång insåg Camilla även att man faktiskt kan välja sina egna kunder. Man behöver inte säga ja till alla.

- Jag är så nöjd att jag kan välja vilka kunder jag vill ha. Och de som inte passar in i min målgrupp hänvisar jag till någon passande av mina tre kollegor. Det är viktigt att arbeta med rätt målgrupp. Det ska vara roligt på jobbet, säger Camilla och brister ut i skratt.

Utbildningen – mycket för priset

Första gången Camilla Westling kom i kontakt med BliFullbokad.nu var på Starta Eget-mässan i Stockholm hösten 2012. Kort därefter påbörjade hon tioveckorsutbildningen som varade fram till jul.

- Det var värt varenda krona, säger Camilla Westling övertygande. Jag fick så mycket för priset, även om jag kände igen det mesta av vad jag borde göra. Peter Watz var otroligt engagerad och verkligen generös med sina förslag och idéer på hur jag borde jobba smartare. Jag har äntligen börjat blockera tid i schemat, för att inte ha fulltidsbeläggning med inbokade kunder. Jag behöver ju frigöra tid till annat också.

Effekten då av kursen? Vad gav det för resultat?

- Antalet kunder har ökat; såväl återkommande kunder som nya kunder. Bokningarna är fler, och omsättningen har ökat med 34 % på 7 månader, säger Camilla med ett stort leende.

Topp 5 av vad kursen BliFullbokad.nu gav för insikter

  1. Definiera din målgrupp.
  2. Välj dina kunder. Våga säga nej när någon faller utanför målgruppen.
  3. Fortsätt med kundvård. Hör av dig med jämna mellanrum och hör hur det är.
  4. Hur vill du uppfattas? Se över din hemsida, dina visitkort etc.
  5. Höj priset! Visa att dina tjänster har ett värde.

Snabbfakta

Namn: Camilla Westling
Webbplats: naprapatwestling.se
Bransch: Naprapat. Har sin lokal tillsammans med tre andra naprapater på Söder i Stockholm
Verksamhetsidé: Vara den personliga naprapaten som ger det lilla extra, och hjälpa människor med smärta; nackspärr, huvudvärk och domnande armar etc.
Nästa steg: Fortsätta med god och nära kundvård.
Ökad omsättning efter kurs hos BliFullbokad.nu: 34% i snitt.

Artikel: ”Det ska vara roligt på jobbet!”
Text: AnnSofie Thörnroth, Textpalatset
Bild: Tommy Jansson.

För de flesta tar det cirka 7 år att få lönsamhet i sin verksamhet som massör. Johan Arnkil lyckades nå målet på 4 år. Vad gjorde skillnaden?

Johan startade sitt företag 2010 efter att ha masserat släkt och vänner i 7 år. Han startade företaget eftersom han tycker om att massera och att få människor att må bra. Men precis som de flesta kroppsterapeuter hade han svårt att få lönsamhet i verksamheten. Johan insåg att han var tvungen att bli bra på marknadsföring om han skulle lyckas. Han tyckte dock inte om den typen av marknadsföring han såg många andra använda. Därför bestämde han sig för att gå Peter Watz Distansutbildning i BliFullbokad.nu-konceptet. Idag intervjuar vi Johan om hans upplevelser av kursen. Och hur han tog sig från frustrerad massör till expert på marknadsföring.

Den största utmaningen

Innan Johan gick distansutbildningen med Peter Watz så hade han några kunder och företag på sina mottagningar. Men det gick trögare än förväntat. Framförallt på hans mottagning på Sats i Torslanda.

"Jag var mest frustrerad över att inte nå ut med mitt budskap och vad just mina behandlingar innebär för kunden. Alla massörer är unika eftersom massage är ett hantverk. Men det inser inte alla", säger Johan.

Johan jobbade mycket och intensivt och verksamheten ökade långsamt, men när han i februari 2014 bestämde sig för att gå över på heltid så fick han inte det uppsvinget han hade hoppats på. "Det blev en ny period av mycket tankar och funderingar på framtiden innan jag fick en ny inspiration av alla praktiska tips jag lärt mig under kursen", säger Johan.

Äntligen tar verksamheten fart!

Johan ökade dock omsättningen efter kursen men det var först under hösten 2014 som verksamheten tog ordentlig fart och Johan äntligen kunde leva på sin verksamhet och ta ut en skälig lön. "Min massagelärare som utbildat sedan 80-talet sade halvtomhalvt på skoj att det tar 7 år för hennes elever att starta upp verksamheten och efter 7 år är alla utbrända. Jag nådde målet på 4 år. Och ja, visst var det tufft ett tag men nu känns det väldigt bra. Känner att jag kan stå på egna ben och livet som anställd igen känns väldigt långt borta" berättar Johan.

Kursen med Peter Watz blev vändpunkten

Nu fortsätter Johan att vidareutbilda sig för att kunna hjälpa sina kunder ännu bättre. En av Johans insikter är att många företagare investerar för lite i sig själva och i sitt företag. Och att det till stor del är marknadsföringen man bör ha koll på för att lyckas med sin verksamhet.

"Det som fick mig att tveka lite innan jag anmälde mig till kursen var den ekonomiska investeringen. Men vad jag hört så är det största misstaget företagare gör just det att de investerar för lite i sig själv och i sitt företag. Och jag kände verkligen att jag inte hade någon koll på marknadsföring så det behövde jag lära mig."

"Va? Kostade det inte mer?"

"Så här i efterhand kan jag säga att du får MYCKET valuta för pengarna. Hade jag vetat hur mycket jag skulle lära mig så hade jag inte tvekat en sekund. När jag gjorde bokslut och såg vad kursen kostade så tänkte jag, "Va? Var det inte mer!?" Jag blev erbjuden att annonsera under ett år idag för 2 100 kr, det lät som en bra deal men jämfört med kursen så har jag en känsla av att det blir väldigt lite för pengarna.", säger Johan.

Praktiska tips för att skilja dig från mängden

"Det bästa med kursen var att Peter inte berättade hur man ska göra utan hur HAN gör eftersom han lever som han lär. Han gav massvis med enkla praktiska tips på hur man kan skilja sig från mängden. Han är underhållande och intressant att lyssna på. Jag saknade honom efter kursen, men kunde ju då lyssna på de inspelade lektionerna.

Väldigt bra var också att höra kollegorna ställa frågor och berätta hur de gör. När det stod still i min skalle så hade de ofta bra och viktiga frågor. Jag lärde mig väldigt mycket av att kunna ta del av det", säger Johan.

Från frustrerad massör till marknadsföringsexpert

Johan berättar att han har massvis med tips kvar från kursen som han inte utvecklat än och att han därför känner sig trygg i att nå ut till sina kunder. Han har till och med börjat tipsa andra företagare när det gäller marknadsföring;

"Jag var på ett möte i en företagarförening där det var en föreläsning om marknadsföring så jag tog nästan över föreläsningen och gav de andra företagarna massvis av tips som jag lärt mig på kursen, vilket blev mycket uppskattat", säger Johan.

Johan kan som sagt leva på sin verksamhet nu vilket är oerhört glädjande. Men vad hade hänt om han inte hade gått kursen? "Om jag inte hade gått kursen så hade jag nog haft att göra, men jag hade inte vetat hur jag skulle nå ut till just de jag vill nå och jag kade känt en stor osäkerhet i mitt möte med omvärlden som företagare", säger Johan.

Ny marknadsföring – bättre resultat

Efter kursen har Johan börjat marknadsföra sig själv på ett annorlunda sätt än tidigare. Han skickat tipsmail en gång i månaden på temat Må Bra plus information om vad som händer i hans verksamhet. Han har valt att inte använda rabattkort än så länge.

Däremot har han gjort om sin gästbok på hemsidan till en sida med referenser efter rekommendation av Peter. Johan ska även börja föreläsa eftersom han har märkt att det är en bra källa till att få fler och bättre kunder. Han har medvetet valt att inte satsa på öppet hus och mässor men har testat att erbjuda tio minuters prova-på massage med gott resultat.

Johan har även uppdaterat sin hemsida och skapat en ny signatur i sin mail för att attrahera rätt kunder. Dessutom har han tagit nya bilder på sig själv för att hela sajten ska kännas fräsch och aktuell.

"Det kanske viktigaste jag lärde mig var att inte fokusera på priset på mina behandlingar utan på värdet kunden får. Jag förlorade nyligen en upphandling på grund av att kunden bara stirrade sig blind på priset. Och trots att jag erbjöd halva priset på en prova på dag för att ge dem en chans att uppleva värdet av mina behandlingar så tackade de nej. Det känns helt ok eftersom företaget då inte är en kund jag vill jobba med. Många massörer tar underbetalda jobb som konsulter för att få in pengar men jag ser ett större värde i att lägga den tiden på marknadsföring och få egna kunder som betalar fullt istället. Jag gör även en del reklam i sociala medier och har fått ett ökat intresse. Jag jobbar överlag på att skapa uppmärksamhet kring mig och min verksamhet och skapar medvetet en bild av mig som förtroendeingivande och framgångsrik, vilket jag nu har blivit.", avslutar Johan.

Snabbfakta

Namn: Johan Arnkil
Verksamhet: Diplomerad Massageterapeut och Diplomerad Mindfulnessinstruktör
Företag: Ocean Harmony
Bransch: Kroppsvård

Behöver du inspiration?

Sagt om Peter...

  • Bengt Bergshem

    Revisor på Nexia Revision

    Peter kom till vår konferens och pratade marknadsföring på ett effektivt och mycket seriöst sätt! Han hade bara en timme på sig men använde denna tid mycket väl! Peter vet vad han pratar om och vi kommer helt klart ha nytta av detta!

  • Lena Lindqvist

    Lena Lindqvist

    Certifierad Massageterapeut, Multifidi

    Har aldrig gått någon utbildning via webben tidigare. Tycker att det fungerar oerhört bra. Dels sparar det tid för jag behöver inte ta mig till någon kursplats och framförallt är det grymt bra att allt spelas in. Dels för att jag inte behöver känna någon oro när jag inte kan vara med och dels för att jag kan gå tillbaka och lyssna och titta hur många gånger som helst.

    En sak som verkligen gör kursen extra extra (vet att jag upprepat) bra är Peter! De historier som han berättar gör att jag får mer förståelse. Kan säga att han verkligen klär på texten! Peter är otroligt trevlig, rolig och enormt kunnig! Är helt övertygad om att jag kommer att bli fullbokad inom en kortare tid! Till er som inte anmält er till kursen eller informationskvällen. Gör det!

  • Haffi Gíslason

    Haffi Gíslason

    Glädjebanken

    Jag trodde först att distansutbildningen var en säljkurs, men det var det ju inte till min glädje. Då försvann rädslan. Peter är väldigt generös med att svara på frågor när man är osäker på något. Mina frågor fick omedelbart svar. Dessutom är han generös med humor och skämt, vilket gjorde kursen ännu roligare. Precis som du går på gym för att bli starkare, eller springer för att förbättra din kondition, så behöver du träna upp din självkänsla som egen företagare. Du måste tro på dig själv och dina tjänster som du säljer på riktigt. Jag tjänade igen kursavgiften 28 gånger före kursen var slut.

    Läs mer om vad Haffi sagt.

  • Annsofie Thörnroth

    VD, Collana förlag AB

    Det som är det svåra med att man ska berätta om hur det kändes att jobba med Peter var att, det är halejulia. Men det törs man inte riktigt säga men det är verkligen otroligt fantastiskt. Därför att det är en aha-upplevelse, det låter så platt. Det är större än så. Därför att det ger en helhetsbild inte bara för företaget och de konkreta uppgifterna utan att det handlar om mig och vad jag vill...

  • Annica Larsson

    Annica Larsson

    Hälsans tecken

    Det jag gillade med kursen var att få en annan persons perspektiv och tankegångar när det gäller marknadsföring. Och Peter gav oss många bra knep på hur vi kan hålla kontakten med kunderna. Och att den här kursen inte handlar om att man ska bli en säljare. Det blir mycket enklare att sälja eftersom kunderna kontaktar dig på grund av din marknadsföring, men någon säljare behöver du inte bli, vilket jag tycker är skönt.

    Läs mer om vad Annica sagt.

Erbjud dina medlemmar BliFullbokad.nu konceptet

Tjänsteföretagare har startat sina företag för att utföra det yrke de är utbildade till. Att marknadsföra och sälja sig själv för att bli fullbokad är något som av många upplevs som komplicerat och jobbigt.

Bli fullbokad-konceptet är väl beprövat och ger dina medlemmar ökad kunskap om marknadsföring och affärsutveckling. Anmäl din branchförenings intresse av att samarbeta med Peter.