I den här modulen går vi igenom hur du blir en förebild inom din bransch. Du får strategier för att skapa förtroende och trovärdighet så att du kan bygga starkare relationer till dina potentiella kunder. Dessutom lär du dig en sak som är ännu viktigare. Tycker dina potentiella kunder om dig? Faktum är att om du inte är omtyckt så spelar allt annat ingen roll. Här får du tipsen, tricksen och hemligheterna som får kunderna att gilla dig.
- Hur du etablerar dig som en välkänd och omtyckt expert inom din bransch
- Hur du bygger förtroende över tid och de 6 nycklarna i att skapa kontakt
- Strategier för att ta fram flera olika prisnivåer för dina tjänster
- Hur du skapar informationsprodukter som bygger ditt förtroende och din expertstatus medan du ligger och sover
- Trovärdighetsbyggare: Allt du behöver veta om visitkort, dina bilder, din hemsida, dina referenser, samarbetspartners och allt annat som skapar trovärdighet för dig
- Hur du förvandlar främlingar till vänner och vänner till kunder. Plus hur du får inaktiva kunder att bli aktiva kunder igen
- Hur du skapar flera olika nivåer i ditt tjänsteutbud så att du får fler kunder och tjänar mer pengar
- Därför ska du alltid ha ett "alltid något att bjuda in till" erbjudande