För att kunna säkerställa att webbplatsen fungerar som avsett krävs att cookies sparas på datorn.

Peter Watz föreläser om BliFullbokad.nu-konceptet
Peter Watz föreläser om BliFullbokad.nu-konceptet
Bli Fullbokad ®

Konceptet

BliFullbokad är ett koncept som du kan lära dig. Det handlar om att utveckla ditt företag och dig som företagare inom marknadsföring, affärsutveckling, struktur och försäljning (även om vi inte kallar det för sälj).

Resultatet du kan få när du har lärt dig konceptet av mig, och använder dig av din kunskap, är fler kunder, bättre kunder, bättre fokus, strukturerat arbetssätt, mindre stress och mer tid över till det du brinner för. Välj ett sätt som passar dig att lära dig konceptet.

Självstudie­kurs - Läs mer här...

Självstudie­kurs - Läs mer här...

Rådgivning - Läs mer här...

Rådgivning - Läs mer här...

Sidor

VD, kunsultchef - Vill öka belägning

Anlita Peter som föreläsare inom försäljning, marknadsföring och kundvård.

Peter har över 25 års erfarenhet inom dessa områden. En föreläsning kan vara från 45 minuter till 3 timmar. Beroende på tid så föreläser Peter om relevanta ämnen baserat på BliFullbokad.nu-konceptet.

Dagens kunder vill inte bli sålda till - de vill köpa, på deras villkor.

Det är bara två bokstäver som skiljer Selling och Helping men det är en gigantisk skillnad i tanke-och handlingsättet. Dagens kunder vill inte bli sålda till. De vill köpa, på deras villkor. Det är kunderna som har informationen och makten över köpprocessen. För fokus idag är nämligen på köpprocessen istället på säljprocessen. Kunden är inte intresserad av säljprocessen. Deras fokus är på att köpa.

A och O idag är kundfokus. Det har det i och för sig alltid varit men idag är det ännu viktigare att vara genuint intresserad över kundens situation, önskemål, problemställning och hur en lösning ska vara.

De största kommunikationskanalerna idag fanns inte för ett par år sedan. Allt förändras. Och det går fortare och fortare för varje dag. Säljarens roll har ändrats markant de senaste åren. Idag är det inte bara säljaren som säljer utan alla personer på ditt företag som har kundkontakt påverkar kundens framtida köpbeteende.

Vem du sålde till igår och det sätt som du kommunicerade då kanske inte gäller imorgon. Både kundens köpbeteende och prioriterade kommunikationskanaler är färskvara. Vem bryr sig om igår? För frågan är vem som väljer att köpa från dig imorgon och vart och hur du bemöter kunden. För att om du inte vet om det idag så kommer du inte finnas där när de behöver dina tjänster imorgon.

BliFullbokad.nu vänder sig till de företag som både vill behålla sina befintliga kunder och vara det självklara valet för potentiella kunder!

Ska starta eget - Behöver hjälp

Anlita Peter som föreläsare inom försäljning, marknadsföring och kundvård.

Peter har över 25 års erfarenhet inom dessa områden. En föreläsning kan vara från 45 minuter till 3 timmar. Beroende på tid så föreläser Peter om relevanta ämnen baserat på BliFullbokad.nu-konceptet.

Dagens kunder vill inte bli sålda till - de vill köpa, på deras villkor.

Det är bara två bokstäver som skiljer Selling och Helping men det är en gigantisk skillnad i tanke-och handlingsättet. Dagens kunder vill inte bli sålda till. De vill köpa, på deras villkor. Det är kunderna som har informationen och makten över köpprocessen. För fokus idag är nämligen på köpprocessen istället på säljprocessen. Kunden är inte intresserad av säljprocessen. Deras fokus är på att köpa.

A och O idag är kundfokus. Det har det i och för sig alltid varit men idag är det ännu viktigare att vara genuint intresserad över kundens situation, önskemål, problemställning och hur en lösning ska vara.

De största kommunikationskanalerna idag fanns inte för ett par år sedan. Allt förändras. Och det går fortare och fortare för varje dag. Säljarens roll har ändrats markant de senaste åren. Idag är det inte bara säljaren som säljer utan alla personer på ditt företag som har kundkontakt påverkar kundens framtida köpbeteende.

Vem du sålde till igår och det sätt som du kommunicerade då kanske inte gäller imorgon. Både kundens köpbeteende och prioriterade kommunikationskanaler är färskvara. Vem bryr sig om igår? För frågan är vem som väljer att köpa från dig imorgon och vart och hur du bemöter kunden. För att om du inte vet om det idag så kommer du inte finnas där när de behöver dina tjänster imorgon.

BliFullbokad.nu vänder sig till de företag som både vill behålla sina befintliga kunder och vara det självklara valet för potentiella kunder!

Driver eget - Vill bli lönsam

Anlita Peter som föreläsare inom försäljning, marknadsföring och kundvård.

Peter har över 25 års erfarenhet inom dessa områden. En föreläsning kan vara från 45 minuter till 3 timmar. Beroende på tid så föreläser Peter om relevanta ämnen baserat på BliFullbokad.nu-konceptet.

Dagens kunder vill inte bli sålda till - de vill köpa, på deras villkor.

Det är bara två bokstäver som skiljer Selling och Helping men det är en gigantisk skillnad i tanke-och handlingsättet. Dagens kunder vill inte bli sålda till. De vill köpa, på deras villkor. Det är kunderna som har informationen och makten över köpprocessen. För fokus idag är nämligen på köpprocessen istället på säljprocessen. Kunden är inte intresserad av säljprocessen. Deras fokus är på att köpa.

A och O idag är kundfokus. Det har det i och för sig alltid varit men idag är det ännu viktigare att vara genuint intresserad över kundens situation, önskemål, problemställning och hur en lösning ska vara.

De största kommunikationskanalerna idag fanns inte för ett par år sedan. Allt förändras. Och det går fortare och fortare för varje dag. Säljarens roll har ändrats markant de senaste åren. Idag är det inte bara säljaren som säljer utan alla personer på ditt företag som har kundkontakt påverkar kundens framtida köpbeteende.

Vem du sålde till igår och det sätt som du kommunicerade då kanske inte gäller imorgon. Både kundens köpbeteende och prioriterade kommunikationskanaler är färskvara. Vem bryr sig om igår? För frågan är vem som väljer att köpa från dig imorgon och vart och hur du bemöter kunden. För att om du inte vet om det idag så kommer du inte finnas där när de behöver dina tjänster imorgon.

BliFullbokad.nu vänder sig till de företag som både vill behålla sina befintliga kunder och vara det självklara valet för potentiella kunder!

Driver eget - Vill öka / Växa

Anlita Peter som föreläsare inom försäljning, marknadsföring och kundvård.

Peter har över 25 års erfarenhet inom dessa områden. En föreläsning kan vara från 45 minuter till 3 timmar. Beroende på tid så föreläser Peter om relevanta ämnen baserat på BliFullbokad.nu-konceptet.

Dagens kunder vill inte bli sålda till - de vill köpa, på deras villkor.

Det är bara två bokstäver som skiljer Selling och Helping men det är en gigantisk skillnad i tanke-och handlingsättet. Dagens kunder vill inte bli sålda till. De vill köpa, på deras villkor. Det är kunderna som har informationen och makten över köpprocessen. För fokus idag är nämligen på köpprocessen istället på säljprocessen. Kunden är inte intresserad av säljprocessen. Deras fokus är på att köpa.

A och O idag är kundfokus. Det har det i och för sig alltid varit men idag är det ännu viktigare att vara genuint intresserad över kundens situation, önskemål, problemställning och hur en lösning ska vara.

De största kommunikationskanalerna idag fanns inte för ett par år sedan. Allt förändras. Och det går fortare och fortare för varje dag. Säljarens roll har ändrats markant de senaste åren. Idag är det inte bara säljaren som säljer utan alla personer på ditt företag som har kundkontakt påverkar kundens framtida köpbeteende.

Vem du sålde till igår och det sätt som du kommunicerade då kanske inte gäller imorgon. Både kundens köpbeteende och prioriterade kommunikationskanaler är färskvara. Vem bryr sig om igår? För frågan är vem som väljer att köpa från dig imorgon och vart och hur du bemöter kunden. För att om du inte vet om det idag så kommer du inte finnas där när de behöver dina tjänster imorgon.

BliFullbokad.nu vänder sig till de företag som både vill behålla sina befintliga kunder och vara det självklara valet för potentiella kunder!

Teknikkontroll inför distansutbildning

Du kan innan kursen börjar testa din uppkoppling från en dator eller mobil genom att ansluta dig till test-sändningen. Innan du ansluter dig behöver du installera programvaran, GoToMeeting desktop application för dator eller GoToMeeting app för mobil. Därefter går du till https://www3.gotomeeting.com/join/406552062, där du automatiskt anslutas till sändningen. (På denna sida kommer du även finna programvaran om den inte finns installerad.)

Om du gör detta på en dator så kan denna bild visas

gotowebinar test start

Klicka få på Lita på.

När du ser Waiting for Organizer (bild nedan) så har du lyckats ansluta dig till sändningen och kan stänga programmet. Allt är klart att vara på på lektionen.

gotowebinar test end

Om inte, kontrollera att du har den senaste programvaran installerad. Behöver du hjälp, ta kontakt med kundtjänst på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Mer information finns hos GotoMeeting.

Eget Företag-mässan

BliFullbokad.nu är ett koncept som du kan lära dig. Det handlar om att utveckla ditt företag och dig som företagare inom marknadsföring, affärsutveckling, struktur och försäljning (även om vi inte kallar det för sälj).

Resultatet du kan få när du har lärt dig konceptet av mig, och använder dig av din kunskap, är fler kunder, bättre kunder, bättre fokus, strukturerat arbetssätt, mindre stress och mer tid över till det du brinner för. Det är oftast små saker som du behöver ändra på och med rätt kunskap och struktur så vet du vad.

Mina kunder har ökat sin omsättning mellan 34 och 100%. Vissa mer, andra inget men de gjorde inte jobbet heller.

Jag har arbetat över 27 år som konsult, affärsutvecklare, marknadsförare och säljare.

Jag vill hjälpa dig!

Peter visar dig valmöjligheter
Kontakta gärna Peter Watz

Kontakt

Behöver du ta kontakt? Här finner du e-post­adresser, vanliga adresser och telefon­nummer. Du kan även skicka meddelande direkt via formulär.

Kundtjänst

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Ekonomi

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Peter Watz

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Telefon

+46 8 446 73 50

Adress

c/o Pixpro Stockholm AB
Rosenlundsgatan 54, 3 tr
118 63 Stockholm

Öppna formulär

Behöver du inspiration?

Sagt om Peter...

  • Johan Arnkil

    Johan Arnkil

    Ocean Harmony

    Jag var med och rekommenderar den varmt, har fått massvis med information och tips om hur jag kan skapa förtroende och få fler kunder. Nu behöver jag inte ta lågt betalda uppdrag från andra massageföretag utan kan lägga min tid på att marknadsföra mig och mitt eget företag och kan kommunicera värdet på mina behandlingar så att jag kan ta såpass mycket betalt att jag kan leva på mitt företag. Gör det du också!

    Läs mer om vad Johan sagt.

  • Annica Larsson

    Annica Larsson

    Hälsans tecken

    Det jag gillade med kursen var att få en annan persons perspektiv och tankegångar när det gäller marknadsföring. Och Peter gav oss många bra knep på hur vi kan hålla kontakten med kunderna. Och att den här kursen inte handlar om att man ska bli en säljare. Det blir mycket enklare att sälja eftersom kunderna kontaktar dig på grund av din marknadsföring, men någon säljare behöver du inte bli, vilket jag tycker är skönt.

    Läs mer om vad Annica sagt.

  • Annsofie Thörnroth

    VD, Collana förlag AB

    Det som är det svåra med att man ska berätta om hur det kändes att jobba med Peter var att, det är halejulia. Men det törs man inte riktigt säga men det är verkligen otroligt fantastiskt. Därför att det är en aha-upplevelse, det låter så platt. Det är större än så. Därför att det ger en helhetsbild inte bara för företaget och de konkreta uppgifterna utan att det handlar om mig och vad jag vill...

  • Bengt Bergshem

    Revisor på Nexia Revision

    Peter kom till vår konferens och pratade marknadsföring på ett effektivt och mycket seriöst sätt! Han hade bara en timme på sig men använde denna tid mycket väl! Peter vet vad han pratar om och vi kommer helt klart ha nytta av detta!

  • Andreas Ström

    VD, Med Ströms AB

    Jag har fått helt nya perspektiv på min bransch. Insett saker jag aldrig annars hade kommit att tänka på. Inom mitt fack så har jag alltid haft ett perspektiv på verksamheten och ditt perspektiv har öppnat upp helt nya banor. Jag har även fått drömmen om att ändra om hela verksamheten så att jag verkligen får jobba mer med vad jag vill och mindre med det andra som jag inte gillar. Jag har fått bättre självinsikt och bättre självförtroende.

Erbjud dina medlemmar BliFullbokad.nu konceptet

Tjänsteföretagare har startat sina företag för att utföra det yrke de är utbildade till. Att marknadsföra och sälja sig själv för att bli fullbokad är något som av många upplevs som komplicerat och jobbigt.

Bli fullbokad-konceptet är väl beprövat och ger dina medlemmar ökad kunskap om marknadsföring och affärsutveckling. Anmäl din branchförenings intresse av att samarbeta med Peter.